Är ni lika sega som vi är? Vi kom hem runt 02 tiden i natt efter att jag kört hem från min moster och morbror i Hallunda. Vi åt en otroligt god 3-rätters middag och hade lite paketöppning då barnen hade lite försenade julklappar att öppna. De var dock mest förtjusta i all uppmärksamhet de fick av både morföräldrar och min moster och hennes man. Nicolai somnade i soffan 20 min före tolvslaget men Valentina var klarvaken och var helt fascinerad av alla fyrverkerier.
 
'Vi försökte få till en bra familjebild men de flesta såg ut som den här. Livet med barn. 
 
Det här var den bästa vi fick till.
 
Jag har inte insett hur "rödhårig" Valentina är men det syns mer och mer nu när hon börjar få lite hår.
 
Idag ska vi bara ta det lungt och som tur är så sover våra barn fortfarande middag så vi passar på att ta igen lite sömn från i natt. Vad ska ni hitta på? Blir det några aktiviteter eller är det soffan som gäller?
 
 
// Janice
Familj, Fest, Livetmedbarn, Mamma, Nicolai, Nyår, Valentina,

Kommentera

Publiceras ej