Ni anar inte hur mycket jag skrattade igår kväll?! Jag hade så jäkla ont i bäckenet så D tog över under kvällen och underhöll våran son som dikterade vad pappa skulle göra. Så fort D började med sina gymnastiska övningar så var det kört för hans del, - en tiiiiill, var det N sa om och om igen. Så höll dom på i minst 45 min utan stopp. Det, skratt och lite brottning. Inte undra på att ingen av dom har vaknat ännu och klockan är 8:30. Nicolai ska egentligen vara på dagis om 30 min men vi får väl lämna honom när det passar helt enkelt.
 
Jag tänker bara ta det lungt idag, göra mina strech övningar och sen laga lite mat. Gårdagens middag var förresten en "hit" då till och med N åt upp allt förutom salladen. Den kommer snart upp på bloggen.
 
Ha det gott så länge!
 
 
// Janice

Kommentera

Publiceras ej