När foodcourten i centrumet jag vanligtvis jobbar i hade invigning så bjöd en av restaurangerna (raw food restaurangen i Ringen C) på världens godaste chiapudding, och ända sedan dess har jag försökt att hitta samma smakkombo utan att lyckas. Dock är det alltid kul med en varierad frukost eftersom vi oftast äter gröt eller yogurt. Nicolai ville dock inte smaka vilket är helt okej med tanke på vilken "smak-vecka" vi har haft och han har smakat på all mat som jag gjort inklusive en del grönsaker.
 
Igår gjorde jag en grönsakspaj som kommer upp på bloggen under dagen men idag blir det veckans rester och lite fredags mys på kvällen istället. Då dukar vi alltid upp med dipp och grönsaker, frukttallrik, oliver och någon god sallad.
 
 
Vad brukar ni äta till frukost? Kom även med tips på eran favo chiapudding så blir jag glad.
 
 
// Janice
Frukost, mat,

1 kommentarer

Anonym

07 Mar 2016 15:47

Chiapudding med kardemumma och vanilj och toppa med hallon och blåbär, eller kanel och äpple! Super gott!

Kommentera

Publiceras ej