Jag har valt att hålla detta hemligt ett tag nu men kände att det var dags att släppa "nyheten" nu när vi fått reda på att vi väntar en liten tös i början av april. Min mag känsla har varit rätt ang kön båda gångerna som jag varit (är) gravid. Största skillnaden mellan graviditeterna?

Egentligen inte så stor förutom att jag är jätte sugen på salt mat denna gång. De 12 första veckorna var jag trött båda gångerna och enbart sugen på skräpmat som hamburgare, pizza och kebab. Nu är jag "människa" igen med en något mindre kissblåsa. 

Nu är jag inte så långt gången ännu (vecka 19) men det återstår att se om jag mår lika bra under denna graviditet också. Mådde oförskämt bra när jag väntade Nico så jag hoppas att det ska hålla i sig även denna gång.

Ha en fortsatt trevlig helg..


// Janice

Kommentera

Publiceras ej