Nu har vi kommit hem från vår lilla resa till Pangasinan i norra Filippinerna. Vi hälsade på familjen och mamma passade på att köpa hem massa godsaker som hon ska ta med till Sverige. Jag var dum som inte tog några kort men jag har insett att jag behöver en vanlig "kamera" som får plats i min väska för jag orkar aldrig dra fram systemkameran. Vi var bara i Pangasinan över natten så vi hann inte göra så mycket men vi åkte faktiskt förbi stranden där Denis och Nico tog ett dopp. Just nu sover grabbarna så jag ska passa på att förbereda frukost till oss och sen ska vi bege oss till Marquee mall för att köpa lite saker som vi behöver ha med oss till Lubang på torsdag. Jag nämnde lite tidigare att vi håller på med ett projekt där borta, det är faktiskt en dröm vi håller på att förverkliga, något som jag och D började prata om redan för 4,5 år sen när vi gjorde vår första utomlands resa tillsammans. Jag kommer att avslöja allt lite längre fram för än så länge är det hemligt.
 
 
// Janice
Asien, Familj, Filippinerna, Lubang, Pangasinan, Resor,

1 kommentarer

Olga

24 Feb 2015 19:13

Oj vad jag saknar min blondin! Han går redan och jag inte ser detta. Puss o kram. Farmor

Kommentera

Publiceras ej