Jag har fortfarande inte riktigt hittat någon rutin som gör det möjligt att få med allt jag vill hinna med under en dag. Det händer alltid att man får prioritera bort saker, speciellt när det handlar om saker som man gör för sig själv. Men denna vecka har jag verkligen tagit mig tid för att träna, eftersom att min karl är träningsinstruktör så har han visat mig crossfit övningar som jag kan göra hemma. Det fungerar alldeles utmärkt att träna hemma och inte på något gym, det har jag gjort ända sedan vi blev tillsammans för snart 4 år sedan.
 
Nicolai gillar dock inte att sitta för länge i babysittern så jag får vänta med att duscha och istället göra i ordning frukost med honom i bärsele eller i famnen. Senare tänkte jag passa på att städa och plocka undan här hemma i väntan på att min karl ska komma hem från en utbildning.
 
 
// Janice
Bebis, Nicolai, Träning,

Kommentera

Publiceras ej