En vecka har snart passerat sen jag skrev sist. Ledsen men det har varit en av de tuffaste veckorna på länge, det brukar bli så när man vet att en liten "mini" semester är på ingång. I Tisdags stog jag själv på jobbet större delen av dag, samma dag var det mycket försäljning och masssssor av varor så det säger allt. Sen dess har det bara blivit jobbigare och jobbigare men idag är det sista dagen innan vi åker till Örebro och firar jul med D familj. Woho!!! I Ons var H förbi och hämtade sin hemliga present till hennes man som jag var med och gjorde och igår var vi och åt middag hemma hos föräldrarna eftersom att min kära bror fyller 25 år idag. Alltså full rulle!



Exakt samma tidpunkt förra året var vi ju i Filippinerna och firade jul med mamma och pappa. Det är sjukt vad tiden går fort! Snart är det ett nytt år och dags att sätta nya utmaningar och mål. Jag tycker dock att jag har presterat över förväntan både yrkesmässigt och privat detta år. Det kan bara gå uppåt... speciellt tillsammans med världens bästa D!


// Janne

Kommentera

Publiceras ej