Jag är precis hemkommen efter ett 12 timmars äventyr nere i Jönköping idag. Jag och Denis åkte ner dit imorse för att sälja vår bil, så nu är vi billösa i 1 månad framöver. Jag älskade verkligen den bilden, hade precis börjat vänja mig vid att köra den också. Efter försäljningen så gick vi runt i Jönköping, vilken härlig stad trots att det blåste kallt från Vättern eller är det Värnen (blandar alltid ihop dom). Vi åt lunch på en mysig restaurang som heter Lingon och det var verkligen super gott. Efter lunchen gick vi runt i stan, och passade på att göra lite ärenden och runt 16:00 tiden var det dags att åka hem till Stockholm igen. Fy fan vilken resa upp, jag mådde illa hela vägen men nu börjar jag äntligen återhämta mig. Nu ska vi äta lite och sedan är det bums i sängen. Jag är helt slut efter dagens äventyr.





// Janne

Kommentera

Publiceras ej