Just nu håller jag på att förbereder en fika till mig själv, något som blivit ett vanligt inslag den senaste tiden. D jobbar troligtvis sin sista helg för i år och innan lilla N kommer och jag har ägnat större delen av eftermiddagen med att storstäda. Man får helt enkelt passa på när man har både tid och ork för idag har jag gått in i v.40, alltså "sista" veckan innan beräknad födsel.
 
 
Igår var jag hos min bm för att göra en rutin koll och allting så bra ut, nu är det bara att "vänta" och förhoppningsvis kommer han på utsatt datum. Dock så är det vanligt för förstföderskor att de går över tiden men jag hoppas verkligen att jag ska slippa.
 
 
// Janice

1 kommentarer

zara - träning och kost

01 Dec 2013 21:37

vad gott!

Svar: Ja, är man gravid så är man ;) men det blir de ändring på om några månader!
Janice

Kommentera

Publiceras ej