Igår, efter 00 slaget och när fyverkerierna slutat så satt jag och mannen min uppe och pratade fram till 02. Deniz har alltid varit min förebild, full av kunskap, goda råd och nya insikter/synsätt. Vår styrka har alltid varit kommunikation men av någon anledning så har det varit lite extra svårt förra året. Mycket har varit svårt och vi har nog gått igenom det tuffaste året för oss som par/föräldrar någonsin. Jag kanske väljer att skriva om det i ett annat inlägg men just nu vill jag fokusera på det som faktiskt varit bra.


Nyårsmorgon. Våra barn <3. Dessa 3 har ett så otroligt fint band till varandra. Det har förstärkts av pandemin och att vi valt att isolera oss/hålla avstånd till andra i perioder under året.


Min dotter bestämde att vi skulle ha rött på oss kvällen till ära. 

Något som jag har saknat och även bestämt mig för att ändra på i år är att skriva. Skriva här och skriva i dagbok. På så sätt ska jag försöka få ut mina tankar och känslor istället för att hålla dom inom mig. Jag förlorade en stor del av mitt ordförråd och att kunna uttrycka mig när jag blev sjukskriven pga utmattning för ca 2,5 år sedan och har kämpat med att bli mitt "gamla" jag igen. Så det kommer att bli ett stort fokus på i år.

// Janice


Kommentera

Publiceras ej