Det är dags att avslöja varför jag inte varit aktiv här på bloggen! Jag är nämligen gravid i v.15 och fick reda på det ungefär när jag skrev det sista inlägget här på bloggen. Alltså runt påsken när vi var iväg på våran spa-kryssning. Jag var tvungen att göra 3 graviditets test eftersom att jag inte trodde på att jag var gravid men efter ett ultraljud så bekräftade barnmorskan att jag var i v.8 och vi fick även se bebisens hjärta slå. Nu har det alltså gått ytterligare några veckor och jag mår jätte bra.
 
Jag har mått bra under hela graviditeten förutom att jag varit dödstrött och jätte hungrig. Jag har känt mig utsvulten och bara varit sugen på skräpmat, kanske för att min kropp behövt mycket energi när man har ett liv i sig som växer. Som tur är har dessa "cravings" försvunnit och jag kan äta en mer varierad kost. Jag är inte sugen på något speciellt men är inte alls sugen på den kost jag åt innan - mycket bönor. Det återstår att se vad som händer längre fram. Vi är iallafall jätte lyckliga över beskedet och ser fram emot en liten december bebis!
 
 
// Janice

Kommentera

Publiceras ej