För alla som drömt om långa fransar utan att behöva använda lösfransar varje dag eller gå på alla "lösfrans mascaror" som inte fungerar så gör min fina vän Magda fransar på Salongen Relax i Bålsta. Jag vet att det kanske är lite långt att åka men hon är värd det, tro mig!!! Jag har gått hos henne till och från i c:a 3-4 år nu och har aldrig varit missnöjd. Dessutom gör hon underbart vackra gele naglar som jag fått så många komplimanger för. Så varför inte passa på att göra både naglar och fransar när ni ändå är där?



Det här var bästa närbilden jag hittade på mig med fransarna. Varje gång jag fått komplimanger för mina ögon och fransar så är det ingen som trott att det varit lösfransar. För att ta kål på myten om att de sliter och förstör de egna fransarna så stämmer det inte, jag är ett levande bevis för det eftersom jag haft fransarna i över 3 år. För mer info får ni gärna kommentera, så kanske jag även kan fixa lite rabatt till mina fina läsare!


// Janne

Kommentera

Publiceras ej