Nu har det snart gått en vecka sen vi kom hem från Spanien och hela familjen saknar det. När jag har hämtat Nico från förskolan så har han varje dag sagt: - Mamma, kallt! Vill åka till Spanien. Det har även varit huvudämnet här hemma under den senaste veckan. Men allting har inte varit pest och pina, det är även skönt att vara hemma, sova i sin egen säng, använda sina saker.. ja ni fattar. Resan har även fått oss att bli ännu mer fokuserad på de drömmar vi har. Den här resan var inte enbart för nöjes skull utan vi har även planerat lite inför framtiden, satt bollen i rullning och vi ska nog åka tillbaka till Torrevieja i mars, men de beror som sagt på hur det går.
 
Här hemma har det också hänt en del saker utan att jag egentligen har gjort någonting för det, jag har tänkt och funderat och på något sätt har det "slagit" in utan att jag som sagt har gjort något åt det. Tror ni på "the law of attraction" som de pratar om i the secret? Det kanske ligger något i det, vem vet? Jag berättar mer när det blir officiellt.
 
 
// Janice
Familj, Livet, Nicolai, Resor, Spanien, Torrevieja, Valentina, semester,