Vilket härligt avslut på vår semester vecka. Det är alltid skönt med lite vuxen sällskap när man är med barnen 24h så igår kom Karina och Diego över med barnen för lite sällskap, grill och lek. Det skiljer bara några veckor mellan våra killar och endast en vecka mellan tjejerna. Vi bor dessutom ganska nära varandra.

Om jag ska vara ärlig så har jag dragit mig för att gå ut med Valentina, hon gillar verkligen inte att ligga i vagnen eller sitta i bärselen så det blir bara jobbigt att vara ute. Jag tror problemet ligger i att hon inte kan somna i vagnen för när hon väl somnat så ligger hon ju där utan problem. 

Nu när hon fyllt 3 mån så hoppas jag att det ska ändras, jag kan förstå att en liten nyfödd vill vara nära sin mamma men nu börjar hon bli så pass stor att hon är "med" på ett annat sätt.

 Har ni några bra tips på vad man kan göra? 


// Janice

Kommentera

Publiceras ej