Hej allihopa! Det var ett tag sen. Ni kanske undrar var vi har hållit hus? Jag har faktiskt inte haft någon lust att skriva, det har känts påtvingat och jobbigt så jag har passat på att njuta av de sista veckorna i Filippinerna. Vi kom hem förra tisdagen, helt slut efter en lång flygresa och en halvdag i Doha på lyxhotell. Det har känts så overkligt (men superskönt) att vara hemma men vi har verkligen varit trötta, kanske för att vi har haft fullt upp under veckan som har varit. I helgen hade vi besök av D föräldrar, vi hann även åka förbi en av mina närmsta vänner på en halv spontan middag och sen har vi bara försökt att komma ikapp med tiden vilket har gått sisådär om man jämför med hur det var att komma till Filippinerna.
 
Nu är klockan alldeles för tidigt, jag misstänker att min oroliga sömn beror på att jag var osäker på om väckarklockan skulle ringa för idag börjar jag jobba igen efter 1 år och 7 månader som mammaledig. Kan ni tänka er? Jag jobbar sista månaden i Stinsen och sen har jag faktiskt fått en ny butik medans jag varit bortrest, något som jag verkligen ser fram emot efter att ha varit i Stinsen i några år nu. Berättar mer om det senare för nu ska jag fixa lite frulle och hoppa in i duschen.
 
// Janice
Arbete, Familj, Livet, Mamma, Sverige, Utveckling,

Kommentera

Publiceras ej