De senaste dagarna har vi haft fullt upp med att få lille Nicolai frisk. Han har återhämtat sig efter första dagen då han nästan fick panikattacker för att han hade så svårt att andas, vi var riktigt rädda för att det gick inte att lugna ner honom och han bara fortsatte att skrika och kippa efter andan. Det blev ett besök till akuten den natten och läkarklinik dagen efter för att få medicin.  Nu är han i alla fall feberfri men är fortfarande förkyld. Det är riktigt hemskt när man blir sådär maktlös och inte kan göra något för att lugna ner sitt barn eller när man ser sitt barn lida. Om man på något sätt trott att man varit sårbar tidigare så är det ingenting jämfört med när man väl skaffar barn. Annars har vi haft det bra och idag har jag faktiskt passat på att träna efter många månader, jag kom igång riktigt bra i början men när bröllopet närmade sig och vi åkte iväg så har jag inte haft orken och sen har jag valt att göra annat av min egen tid eller när Nicolai tagit en tupplur. Det är inte många veckor kvar nu tills verkligheten hinner ikapp en och det är dags att börja arbeta igen efter 1,5 års mammaledighet.
 
 
// Janice
Asien, Clark/Angeles, Familj, Filippinerna, Nicolai, Resor, Vardag,

Kommentera

Publiceras ej