Sedan jag blev mamma så har jag haft svårt att välja kläder ur en redan överfylld garderob. Man skulle kunna tro att det är lätt att välja när valmöjligheterna är större, men helt ärligt så börjar jag må dåligt över att det hänger massa fina plagg som jag aldrig använder och troligtvis aldrig kommer att använda igen. Nu måste garderoben framförallt vara praktisk så därför kommer jag att börja sälja massor av kläder och skor till bra priser här på bloggen. Jag har till och med gjort en mapp där ni kan hitta allt som är till salu.
 
 
 
Klassiska svarta pumps från Zara i stl 37. De är i riktigt skinn och är c:a 10 cm höga. Dom är aldrig använda (endast provade i butik och hemma). Ny pris är 700 kr och jag säljer dessa för 300 kr. Finns i Solna men jag kan även tänka mig att mötas upp eller skicka men då står köparen för frakten.
 
 
// Janice
 
Bloppis, Skor, Säljes, Zara,

1 kommentarer

Cecilia

08 Jan 2018 22:11

Hej!
Finns skorna kvar?
Mvh Cecilia

Kommentera

Publiceras ej