Igår arbetade jag min första arbetsdag på 1 år och 7 mån. Ni kan ju tänka er hur förvirrad jag var?! Det kändes som om jag inte gjorde eller bidrog med särskilt mycket och att jag mest frågade en massa. Det var tur att det var en "överlämningsdag" där den förra butikschefen gick igenom vad som har hänt under tiden jag varit borta från min butik. Jag hann klämma och känna på massa skor under förmiddagen och efter lunch satt jag mest inne på kontoret. Denna vecka kommer nog fortsätta i samma anda men jag kommer att spendera lite mer tid i butiken. Just nu sitter jag i min ensamhet (killarna går nog inte upp förens jag har gått till jobbet) och njuter av en chiapudding "Gino", väldigt spännande att testa lite nya smaker om man jämför med gröten som jag vanligtvis äter till frukost. Jag följde bara ett vanligt grundrecept men tog hälften gammaldagsmjölk istället för enbart kokosmjölk och allt är självklart ekologiskt. Voila!
 
 
// Janice
Arbete, Ekologiskt, Frukost, Hemmagjort, Nyttigt, frukt, mat,

Kommentera

Publiceras ej