Hej allihopa! Jag har faktiskt lite egen tid så jag passar på att uppdatera er. Vi är kvar ensamma här i Clark/Angeles då mina föräldrar åkte hem för några dagar sedan. Vi har tagit det lugnt och har börjat planera resterande tid av vår "semester". Vi kommer nog åka tillbaka till Lubang nästa vecka, sen blir det en trip till Manila för lite buisness och shopping och sen tänkte vi åka tillbaka till Boracay. Vi hinner nog klämma in en trip till mina släktingar i norra Filippinerna också. När man gör en sån här resa så vill man hinna göra så mycket, man planerar in det ena och det andra men helt ärlig så tror jag att man är alldeles för optimistisk speciellt när man reser med barn. Vi har insett att all inclusive är att föredra trots att vi för några år sedan aldrig skulle kunna tänka oss att stanna på samma ställe hela semestern. Anyways, hoppas att ni har det bra i Sverige, jag har hört att det redan är vår?
 
// Janice
Asien, Clark/Angeles, Filippinerna, Resor,

1 kommentarer

Oslofru

11 Mar 2015 13:48

Håller med om att all inclusive är väldigt bra :D

Kommentera

Publiceras ej