Igår var vi ute och åt på restaurang tillsammans med mina föräldrar och deras vänner. Efter middagen så gick vi förbi bar gatan där vi satte oss på ett ställe och tog några drinkar. Jag ville se hur det såg ut eftersom det inte bara är en bargata utan även den centrala punkten för go-go barer och prostitution. För 10 år sedan var jag där för första gången och jag blev så äcklad då männen bokstavligt talat klädde av mig med blicken. Jag var 19 år och otroligt naiv (är nog fortfarande rätt naiv men har mer livserfarenhet). Nu 10 år senare så är det lättare att se och ta till sig hela bilden men jag har fortfarande svårt att förstå dessa gubbsjuka män, många runt 70-80 år. Jag skulle kunna fortsätta i all oändlighet att skriva om vad jag egentligen tycker men jag låter det vara osagt. 
 
 
// Janice
 
Asien, Clark/Angeles, Filippinerna, Resor,

Kommentera

Publiceras ej