Jag har varit jätte dålig på att uppdatera bloggen och mycket beror på att vi alltid har fullt upp med Nicolai. Det är påfrestande att resa med ett litet barn även om vi alltid försöker att ha samma rutiner som hemma i Sverige. Jag tycker dock att det är bra att vi har tagit tillvara på den här möjligheten att vara borta under en längre period. Det har stärkt oss som familj otroligt mycket eftersom man alltid stöter på oförutsägbara händelser samt att det sätter en på prov hela tiden. Den senaste månaden har det hänt otroligt mycket i Nicolai utveckling, han tog bland annat sina första medvetna steg den 12 februari och han har blivit så duktig med att kommunicera med vad han vill genom att prata och peka. Han är dessutom ett riktigt matvrak och äter mest hela tiden, så fort han ser mat så säger han nam nam mamma och jag tror att han väger uppemot 13 kg nu. Jag ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera bloggen men ibland så hinner (eller så är jag för trött) jag helt enkelt inte.
 
 
// Janice
Asien, Familj, Filippinerna, Nicolai, Resor,

2 kommentarer

Fredrik

22 Feb 2015 16:03

Jätte fin blogg. Har inte sett den fören nu utan följt Denis lite på Facebook, är ingen daglig besökare. Jag gläds med Er och önskar lycka till. Mkt fina kort och roligt att se Bröllopsfoton. Hälsa Denis. Fredrik.

Fredrik

22 Feb 2015 16:04

Jätte fin blogg. Har inte sett den fören nu utan följt Denis lite på Facebook, är ingen daglig besökare. Jag gläds med Er och önskar lycka till. Mkt fina kort och roligt att se Bröllopsfoton. Hälsa Denis. Fredrik.

Kommentera

Publiceras ej