De senaste dagarna har vi bara tagit det lugnt, morfar har fått dengue feber så han ligger på sjukhuset för observation men mår bättre nu när han fått vila. Jäkla otur det där och det visar även hur viktigt det är att skydda sig mot myggbett här i asien. Vi andra ska åka vidare till Manila lite senare idag och imorgon bitti åker vi mot ön Lubang. Där tänkte vi stanna 1-2 veckor innan vi kommer tillbaka till Clark och sen åker vi vidare mot norra Filippinerna där min mamma kommer ifrån. Jag fick höra att det är dåligt med internet på den ön så vi får se om jag kan uppdatera er överhuvudtaget men ska verkligen försöka. Ha det gott så länge!
 
 
// Janice
Asien, Filippinerna, Lubang, Manila, Resor,

2 kommentarer

mamma mindy

10 Feb 2015 07:35

Så fin bild på er :)

Marike Ahlgren

10 Feb 2015 12:45

Usch! har bott i Thailand några månader och är väldigt glad att jag sluppit den hittills! Lärt mig att man ska akta sig för dom svart/vitrandiga myggorna och att dom mest är vakna dagtid..

Kommentera

Publiceras ej