Jag känner mig mycket bättre i axeln och armen men jag vill inte ta ut någonting i förskott för det är fortfarande problematiskt att lyfta och bära. Idag är jag dessutom själv delar av dagen så jag måste ta det ganska lungt. Just nu så har jag och Nicolai avslutat frukosten och Nico leker i sin hörna medans mamma får lite "egentid". Denna vecka väntar läkarbesök, kiropraktorbesök med tillhörande sjukgymnastik, köpa bröllopsklänning (har hittat min klänning men den ska göras om och sys upp) och sen har jag fått i uppdrag att hjälpa H med ett än så länge hemligt projekt.
 
 
 
Vi behöver dessutom boka tid för en vaccination till Nicolai inför kommande resa om mindre än 2 månader. Jag längtar verkligen efter att få komma bort ett tag, gifta oss och sen ha en välbehövlig semester. Detta år har varit fantastiskt på så många sätt men framförallt på grund av Nicolai och man kan beskriva det som att livet vändes upp och ner över en natt.
 
 
// Janice
Bebis, Familj, Frukost, Mamma, Nicolai,

Kommentera

Publiceras ej