Under graviditeten så fick jag så otroligt fint hår. Det växte otroligt fort och jag upplevde även att de blev tjockare men för någon månad sen så började jag tappa massvis med hår. Jag har hört det av alla men hoppades att jag skulle få behålla av mitt "nya" hår med bra kost, vilket hjälpte kroppen att återhämta sig snabbt men inte håret. Så jag gjorde ett besök hos frisören igår och kom därifrån med en ny hårfärg som jag är jätte nöjd med.
 
Det känns skönt att göra en förändring, det var på tiden då jag i princip sett likadan ut i flera år med undantag för längden på mitt hår. Dock hade jag velat klippa mig kortare för att håret jämt är i vägen när jag är med Nicolai. Han älskar nämligen att dra i det! Men vill ha långt hår när vi gifter oss senare i år.
 
// Janice
Bröllop, Mamma, Skönhet,

Kommentera

Publiceras ej