För två dagar sedan sjöng och busade jag med Nico, vi sjöng bland annat "klappa händerna" vilket han tyckte var jätte roligt. Han tittade lite förundrat när jag klappade mina händer, tittade sedan på sina händer och började klappa tillsammans med mig. Det var så härligt att se hur glad han blev över att kunna göra samma sak som mig. Det har fortsatt varje dag sedan dess och imorse när vi åt frukost tillsammans så försökte jag "fånga" händelsen på bild.
 
 
 
Idag ska vi bara ta det lungt. Jag jobbade nämligen min första dag igår på nästan ett år så jag är lite trött speciellt i fötterna. Det var första gången som mormor och morfar fick sitta barnvakt i mer än 3h och det gick över förväntan. Jag och D ringde hem under våra raster helt i onödan, det ända jag hörde i bakgrunden var hur Nico skrattade och pratade. Men man oroar sig väl alltid i onödan!
 
 
// Janice
Bebis, Familj, Mamma, Nicolai,

Kommentera

Publiceras ej