Jag har precis satt mig i soffan tillsammans med nya Elle. D jobbar nämligen helg så jag har lite egen tid som ska fördrivas med att göra absolut INGENTING. Veckodagarna går alldeles för fort och så är det extremt jobbigt att komma hem helt utmattad om kvällarna. I veckan passade jag iallafall på att bli ompysslad på Make Up Store men pga en incident så hann jag inte fota sminkningen, dock så fick jag med mig lite nytt välbehövligt smink.
 
 
(Om man köper en make up kurs för 495 kr så får man välja ut produkter för samma värde)
 
Det känns viktigt att unna sig lite vardagslyx när man är gravid, just nu befinner jag mig i en period där jag blir trött snabbt och måste få vila med jämna mellanrum. Därför valde jag även att köpa ett kylande stift som verkar återfuktande och svalkar partierna runt ögat när man känner sig trött och svullen.
 
 
// Janice
 
 

Kommentera

Publiceras ej