Sedan jag träffade D så har jag blivit en riktig "frukost-människa". Förut tyckte jag att man lika gärna kunde hoppa över frukosten för att få sova 15-30 min extra, men min mage kurrar så fort det har gått för lång tid sen jag först vakna. Jag älskar att äta fil och musli på morgonen så imorse passade jag på att göra min egna musli.
 
 
 
 
 
De flesta ingredienserna jag valde är ekologiska och naturliga, på det här sättet så vet du även att du slipper konserveringsmedel, färgämnen och processade livsmedel. Jag har inte tillsatt något eget socker utan valde att karamelisera mina favorit nötter med honung för att få lite sötma, de är även goda att äta som "godis" om man är sötsugen och vill äta något nyttigare. Hur enkelt, gott och nyttigt som helst.
 
 
// Janice
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej