Jag har haft en jätte fin dag tillsammans med Kathy, en av få vänner som jag har kontakt med från gymnasiet. Vi har inte setts på ett tag så vi passade på att ses inne i stan för en lunch och sedan tog vi en promenerad runt om i vackra Sthlm. Under de senaste veckorna har tiden bara flygit iväg och idag var inget undantag, vi hade mycket att ta igen så jag antar att det är anledningen. När jag kom hem några timmar senare så deckade jag i soffan och nu har jag gjort en färsk pressad juice för att bli lite piggare.
 
 
Äpplen, ingefära, tomat (egna tomater), selleri, babyspenat, gurka, morötter och paprika.
 
Det är så himla gott och nyttigt! Vi har fyllt upp våra förråd med massor av frukt och grönsaker för att kunna göra juice varje dag. Det är mycket bättre än att köpa juice med massa konserveringsmedel i från butikerna.
 
 
// Janice

Kommentera

Publiceras ej