Min vän varnade mig för att det skulle bli såhär när man väl skaffade sig familj men på den tiden (några år tillbaka) kunde man inte ens föreställa sig att ha en egen liten familj. Jag hade helt andra intressen och någon man fanns inte så långt ögat kunde nå. Men nu sitter man här iallafall och har blivit en kupong morsa. Jag kom på mig själv med att klippa ur kupongerna i alla reklamblad och tidningar man fått den senaste tiden, antar att det kan vara bra att spara på blöjkupongerna för dom lär man ju verkligen behöva men allt annat känns ju lite onödigt.
 
 
 Jag hade i och för sig nytta av vissa kuponger idag när jag var förbi centrum och handlade lite. Imorgon är det dags att besöka min barnmorska igen, veckorna flyger förbi och nu är det knappt 1 v kvar till bf. Jag har känt mig lite konstig denna vecka, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men jag har läst att många blivande mammor blir inåtvända i slutet av graviditeten, jag är nog bara mest rastlös och ivrig.
 
 
// Janice
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej