Jag har äntligen tagit mig ur min sjukdomskoma, har varit sjuk större delen av veckan och inte orkat göra något annat än att ligga under täcket och kolla på tv. Det är tur att man har en man som tar hand om en. När jag vaknade imorse så kände jag mig mycket bättre så vi gjorde i ordning en riktigt lyx frukost.
 
 
 
 
Pannkakor med sylt och grädde, mangoshake och honungsmelon. Ibland får man lyxa till det även om det är sällan man orkar göra något avancerat på morgonen. Vi använde våran mixer för att göra smeten, så det gick otroligt fort och så blev smeten riktigt slät. Jag hatar när det blir kvar massa mjölklumpar. Nu ska vi åka in till stan, att sitta instängd en hel vecka får en att klättra på väggarna och imorgon är det dags att ta igen en veckas arbete.
 
 
// Janice

Kommentera

Publiceras ej