Igår körde jag mitt första träningspass. Jag mjuk startade med lite ashtanga yoga (första solhälsningen) och idag har jag världens träningsvärk i benen. Jag har varit sugen på att träna jätte länge men man ska ta det lite lungt efter en förlossning, dock kändes det otroligt bra och min kropp sa inte ifrån så jag ska fortsätta att köra yoga varannan dag hade jag tänkte mig.
 
Min kropp har verkligen återhämtat sig bra efter graviditeten men magmusklerna har försvunnit och kroppen är inte lika "fit" längre. Dock känner jag verkligen ingen press på att få tillbaka min gamla kropp för den var för smal tycker jag. Jag vill gärna ha lite kurvor på de rätta ställena. Dock vill jag att mina fingrar och fötter ska återgå till det normala så att jag kan få på mig min förlovningsring och mina skor.
 
 
// Janice
Träning,

Kommentera

Publiceras ej