Nu är jag inne i v.23 (22+2). Tiden går så jäkla fort, man hinner nästan inte förstå vad det är som händer inom en innan det är dags för en ny vecka som innebär helt nya saker. Jag började växa först några veckor sedan och dess för innan var jag relativt smal och liten. Jag började känna lillens sparkar ordentligt för 3-4 veckor sedan och han lever tydligen rövare i min mage. Just precis, det blir en liten pojke...
 
Det är så svårt att förstå att man ska bli förälder om några månader, då blir vi en liten familj. Vi har ännu inte handlat någonting, inte ens ett litet klädesplagg. Vi har valt att vänta med alla inköp eftersom att man aldrig kan veta vad som händer, sen har vi velat njuta av sommaren bara vi två och så har vi haft chansen att fixa klart här hemma. Nu när man är lite mer än halvvägs in i graviditeten så kan vi tillsammans planera, fixa och handla det som behövs till våran lilla prins. Något som jag verkligen ser fram emot.
 
// Janice
 

Kommentera

Publiceras ej