Idag blev jag halvt utslängd och fick snällt gå ut och sätta mig i solen. D hade en viktig tenta och eftersom att vi bor så litet så blir det svårt att inte störa varandra. Jag satte mig på en filt ute i solen tillsammans med en bok av coelho och det var verkligen vad jag behövde efter en 6 dagars vecka på jobbet och sista rycket med skolan. När han var klar vid 13 kom han ner med en sallad som vi delade på innan vi bestämde oss för att cykla till farmor för att fira morsdag. Efter en fika stund och en tupplur ute på hennes balkong så passade vi på att cykla runt inne i stan och vidare till Hagaparken där vi satte oss och kollade på alla människor.







Vilken härlig vecka vi har haft, tyvärr så ser det ut att bli sämre väder redan nästa vecka vilket jag hoppas vädergudarna ändrar på. Livet är allt härligt när solen skiner!


// Janne

Kommentera

Publiceras ej