Nu ar vi antligen har! haha... Det tog oss ca 3,5 dag att bila ner utan stress och en punktering i Tyskland! Det har varit en intressant resa dar vi tagit sma avstickare och hamnat i sma fantastiska byar langs med vagen. Frankrike ar det land som har imponerat pa mig mest. En natt hittade vi en liten fiskarby vid Franska kusten dar vi at en fantastisk middag bestaende av fisk och skaldjur, sen promenerade vi runt langs kanalerna mitt pa natten for att forsoka smalta maten vi tryckte i oss. Aven Tysk/Franska delen imponerade och ar nagot jag tillsammans med min battre halft vill utforska mer.
 
Genom att bila sa far man se sa mycket mer och aven uppleva massor som man annars missar. Det forutsatter forstas att man har gott om tid pa sig. Nu ska snart Tyskland-Italien spela och vi ska forsoka hitta ett lite battre internet cafe sa jag kan uppdatera er under resans gang.
 
 
// Janne

Kommentera

Publiceras ej