Förlåt min lidande blogg, men jag har äntligen återhämtat mig från min utekväll i Lördags. Innan idag har jag varit helt död. Well, min helg började redan i Fredags när jag och D gick på bio, och såg Pirates of the carrabien. Det var Johnny Depp som gjorde hela filmen och den börjar bli lite uttjatad. Dock var den sevärd.

I Lördags var det dags för mig att jobba helg, så det var full rulle redan från tidig morgon. Efter en grym dag på jobbet så åkte jag hem och gjorde i ordning middag bestående av tacos till mig och 2 vänner som jag bjudit över på mat och vin. Det har blivit en hel del middagar senaste tiden och måste bara säga att det är så himla mysigt. Vi gjorde i ordning oss och åkte in mot stan, på väg till en latinsk klubb -  Clandestino. Det var riktigt kul och full blev jag. Fy fan vad jag mådde dåligt dagen efter. Då skulle vi hem till farmor och fira morsdag, men det slutade med att jag deckade på balkongen tillsammans med D på en liten bänk. Hahaha.



Här är jag och Paulina i Lördags strax innan vi gick ut! Tack tjejer för en underbart rolig kväll...


// Janne

3 kommentarer

Anna

31 May 2011 09:58

hej tjejen, läst din blogg i ett tag men har aldrig kommenterat. Nu är jag grymt nyfiken på dina fylliga läppar, är de äkta? om inte, måste du tipsa mig om vem som gör det! ska fylla på mina innan jag gifter mig vilket är snart. Tacksam för svar :) Kram / Anna

Janice

31 May 2011 19:07

Hej Anna!



Kul att du läser min blogg! Jag har 100% naturliga läppar, det kommer från min mammas filippinska sida. Om du läser Dani blogg(som jag även länkat till) så tipsar hon om en "läpp eva". Testa henne för Dani har rätt snygga läppar..



Lycka till och hoppas du får ett underbart bröllop!!!



Kram Janice

Anna

03 Jun 2011 15:53

tack så mycket för svaret! snacka om att jag är avundsjuk på en naturlig skönhet som du :) har också hört bra om "läpp eva" tack för tipset snälla! ha en rolig helg, kram Anna

Kommentera

Publiceras ej