Jag verkligen älskar mitt nya jobb, jag vet att jag sagt det minst 100 ggr men det är bara så fantastiskt att känna glädje över att gå till jobbet. Inte för att jag inte trivdes i min förra butik, där var vi som en familj men här får jag utrymme att växa som ledare och chef samtidigt som jag får chansen att utveckla en grym grupp. Mina tjejer ska verkligen ha all eloge!!! Jag har alltid vetat att jag varit en duktig säljare, men häromdagen fick jag det bekräftat av en kund som gav mig massa komplimanger över mitt sinne för service och sedan erbjöd hon mig ett nytt arbete. Dock är det inget som är lockande just nu, och så känner jag att jag trivs så otroligt bra redan, så varför byta?



Sen ska jag svara på en fråga jag fick av en läsare.. Det handlar om mina läppar iallafall. De är 100% naturliga och kommer från mammas filippinska sida. Jag har alltid fått komplimanger för dom så jag är grymt tacksam. I got it from my MOMA!! =)


// Janne

Kommentera

Publiceras ej