Vilken underbar dag! Det har varit så skönt med värme och sol. Försöker verkligen att hålla mig från att beklaga mig över värmen eftersom att den är så sällsynt nu för tiden, i midsommar hade vi ju rätt tråkigt väder då det kom en hel del skurar. Tidigare idag var jag hos läkaren, ser ut som att jag har lågt blodtryck så jag måste dricka mycket mer vatten framöver. Det kanske kan förklara min yrsel som jag haft den senaste månaden. Dock vaknade jag med ont i halsen i morse så jag hoppas att jag inte blir sjuk, men med mitt immunförsvar så skulle jag inte bli förvånad om det blev så.



Jag längtar tillbaka till landet och jag tror att jag och D har bestämt oss för att flytta fram utlands semestern till hösten när det börjar bli lite kallare och mörkare istället. Då fyller även D 30 år, så jag ska nog överraska honom med något roligt!


// Janne

Kommentera

Publiceras ej