Gud, vilken händelserik vecka (och den är inte slut än). I måndags var vi som sagt hos farmor och firade påsk, vilket var riktigt trevligt. Jag stog för maten och det blev en riktigt god laxrätt med ris till. I tisdags så gick hela dagen åt att "studera", har blivit inspirationslös sen vi kom hem och haft svårt att avsluta det här uppdraget men det ska nog gå till slut! I onsdag åkte jag till min vän Pumpa, har ju missat sista delen av hennes graviditet och förlossningen av världens finaste Dominique. Blev även tillfrågad ifall jag ville bli hennes gudmor vilket jag självklart tackade ja till. Så nu är jag en stolt gudmor till världens finaste tjej! Vi passade på att åka ut till Kista och besöka min gamla butik, även det vart ett kärt återseende med massa skratt och kramar. Vi hann även med en fika tillsammans med Jojo. Idag har jag åkte ut till min vän Magda (som även är min nagel och frans tjej) för att fixa mina naglar och fransar efter ett långt uppehåll. Vi hade mycket att prata om så tiden bara försvann iväg. Vi träffades ju upp i Filippinerna i början av December och har inte setts sedan dess. Blev även riktigt nöjd över resultatet (tyvärr har jag ännu ingen kamera så att ni kan se). Hon är världens bästa!!!

Imorgon flyttar vi hem igen efter att vi fått bo hos mina föräldrar i några dagar, så det ska bli riktigt skönt. På Lördag är jag bjuden på födelsedagsfest hos Samira som fyller 28 år och på Måndag är det dags för jobb igen. Ska bli intressant att se hur det blir att jobba i en mindre butik, blir jag rastlös eller kommer jag bara tycka att det är skönt???


// Janne

Kommentera

Publiceras ej