Nu har Denis familj åkt hem och vi är helt ensamma sedan en vecka tillbaka. Som jag nämnde så var Sasha här hela veckan för att praktisera på mitt jobb, i torsdags kom även Denis mamma hit för att ta farväl innan vi ska resa iväg och idag kom Sashas pappa hit för att hämta dom men även för att äta middag tillsammans med mina föräldrar och farmor. Det var första gången våra föräldrar träffades och det gick faktiskt jätte bra, över förväntan. De gick så pass bra att de planerade att mina föräldrar ska hälsa på i Örebro när de kommer hem från Filippinerna. Som vanligt så hade min mamma överträffat sig själv med matlagningen, hon hade gjort 5 olika filippinska rätter och även pappa hade varit med på ett hörn och gjort en köttgryta. Nu är vi hemma igen och myser tillsammans, livet känns underbart och just nu finns det inget som skulle kunna förstöra det jag känner just nu.

Livet är underbart och är fyllt av små mirakel, öppna upp sinnena och känn lugnet.

// Janne

Kommentera

Publiceras ej