Jag bokade min resa till Australien den 5:e Maj, med höga förväntningar om att ha bästa tiden i mitt liv. Av den enkla anledningen att jag började få ångest och ångestattacker ju närmre resan kom så beslöt jag mig för att inte åka och nu godtar inte SUPERSAVERTRAVEL det som en orsak till att återbetala mig pengarna för biljetten (trots att jag har läkarintyg som styrker detta) och resan som jag ändå hade köpt ett avbeställningsskydd till. Jag har haft en depression i kroppen sen jag kom hem från Chile och jordbävningen och detta ligger i grund till att jag inte får tillbaka pengarna. Att jag var "diagnotiserad" med denna "sjukdom" när jag köpte biljetten. Hade jag kunnat hade jag för fan åkt trots att jag var deprimerad, det är som sagt det jag brukar göra när jag är nedstämd. Då flyr jag till olika delar av världen, och nu när jag försöker göra det rätta för mig så får jag inte tillbaka mina pengar.

VILKA IDIOTER!!!

Detta kommer absolut påverka mina val i framtiden, om jag någongång köper (vilket är högst troligt) flygbiljetter så kommer det aldrig göras genom SUPERSAVERTRAVEL!!!

// Janne

Kommentera

Publiceras ej