Eftersom att jag idag hade tid hos Magda - min nagel tjej så passade jag på att ta bort mina gele naglar helt och hållet. Jag har haft naglar så länge som jag kommer ihåg men eftersom att jag snart blir en fattig student så är det lika bra att vänja av sig vid vardagslyxen. Lite ledsen var jag så idag överraskar Denis mig med att dyka upp på mitt jobb runt lunch tid, så jag både fick en lunchdejt samtidigt som han hade han en liten present till mig.. inslaget och allt.
I paketet låg ett jätte fint nagellack från mavala, han kom ihåg att jag skulle ta bort mina naglar idag och visste att jag var lite ledsen över det hela så han ville muntra upp mig. Visst funkade det också, jag blev super glad. Omtänksammare kille får man leta efter, är väldigt lyckligt lottad!


 

// Janne

Kommentera

Publiceras ej